Let the adventure begin! - Reisverslag uit Noordwijkerhout, Nederland van erwinjacobse - WaarBenJij.nu Let the adventure begin! - Reisverslag uit Noordwijkerhout, Nederland van erwinjacobse - WaarBenJij.nu

Let the adventure begin!

Door: Erwin

Blijf op de hoogte en volg

16 November 2015 | Nederland, Noordwijkerhout

Hoi allemaal,

Ik heb toch maar vandaag besloten een korte blog bij te houden omdat veel familie geen Facebook heeft en er toch veel mensen vroegen of ik iets bij ga houden. Vanavond om 20.45u stap ik in het vliegtuig naar Kuala Lumpur, de hoofdstad van Maleisië. Gelukkig een rechtstreekse vlucht van KLM (12 uur) dus hoef niet over te stappen. Het hotel hebben we al geboekt voor een paar dagen (verder ook het enige wat we hebben geboekt) en ik meet Sam daar. Verwacht geen uitgebreide verslagen, want ik zal er af en toe wat op zetten, naast de foto's op Facebook (denk aan een keer in de 2 weken). De zenuwen beginnen nu wel te komen....!!

Mijn planning voor de eerste 2 weken:
Kuala Lumpur, Batu Caves, Cameron Highlands, Taman Negara (jungle), Tiomon island en Perhentian island. Daarna zullen we doorgaan naar Singapore en vanaf daar vliegen naar Borneo om dan écht de jungle in te gaan en hopelijk orang oetans te zien :) :) Voordat we naar Borneo gaan stuur ik nog wel even een update over de eerste 2 weken.

Groetjes!

  • 16 November 2015 - 16:17

    Else:

    Nog eventjes en dan komt jouw lang gekoesterde wens en droom uit; éindelijk backpacken! :) Geniet van de voorpret en alvast voor straks een heeeeele goede veilige relaxte vliegreis gewenst! X mam

  • 17 November 2015 - 16:29

    Gerrie:

    Super Erwin zo,n Blogg. Inmiddels weten we dat jullie goed zijn aangekomen en in een riant presidente suite verblijven(volgens Sam). Heel veel plezier samen en ik ben oh zo blij dat vanaf nu jullie het avontuur samen aan gaan! Dikke kus XXX voor jullie allebei
    Groetjes Gerrie

  • 17 November 2015 - 20:17

    Else:

    Jaahhhh ben het helemaal eens met de vorige spreekster :) Wij genieten idd volop op afstand met jullie mee (Gerrie en ik :)! Superblij met jouw telefoontje en prachtige foto's en nu vast heerlijk aan 't bijslapen. Lekker genieten mannen! Echt leuk zo met elkaar kanjers! X mam en grtjs ook namens Bert. Have fun!

  • 18 November 2015 - 15:04

    Papa:

    Hoi Erwin, ik ga het helemaal volgen natuurlijk. Het begin ziet er in ieder geval niet kinderachtig uit. Gisteren nog wat brak van de reis, maar nu ben ik helemaal klaar voor die van jullie. Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan meemaken.
    Veel plezier samen
    papa.

  • 21 November 2015 - 14:09

    Else:

    Hey wereldreiziger !
    Geweldig opnieuw van je te horen, dat jullie goed zijn aangekomen in Taman Negara en ben benieuwd naar jullie volgende belevenissen daar! Eerst nu lekker slapen en horen vast gauw meer in combi met foto's, geniet heerlijk met elkaar! x mam en groetjes ook van Bert

  • 23 November 2015 - 10:21

    Arina:

    Genietse Erwin maar dat zal wel goed komen!
    Eindelijk is het zover!
    We kijken uit naar je verhalen!
    Lieve groetjes, Jan&Arina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 11 Nov. 2015
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 3196

Voorgaande reizen:

16 November 2015 - 16 Februari 2016

Backpacken Azië 2015/2016

Landen bezocht: